Vyhledávání
Podrobné vyhledávání

Časté dotazy

Jak se zpětně dozvím, co jsem si objednal/la?

Po objednání zboží vám přijde na vaši e-mailovou adresu potvrzení vaší objednávky. Zároveň vám bude volat asistent a objednávku si bude ověřovat, proto uvádějte prosím skutečné a platné kontaktní údaje. Zboží, které si telefonicky popř. e-mailem neověříme, nebudeme odesílat.

Za jak dlouho mohu obdržet objednané zboží?

Vámi objednané zboží obdržíte většinou do 5 pracovních dnů od data objednávky při osobním odběru nebo dobírce.Při platbě na účet se doba počítá od připsání peněz na účet. Pokud by lhůta měla být delší, vyrozumíme vás o tomto e-mailem nebo telefonem.

Jakým způsobem mi přijde zboží a kolik mě to bude stát?

Zboží zasíláme na dobírku Českou poštou. Poštovné bude připočteno k ceně objednaného zboží. Cena poštovného a balného bude individuální dle velikosti a hmotnosti zásilky. Obvykle činí cca 100 Kč.

Za jakých podmínek mohu vrátit objednané hip-hopové oblečení?

Zboží je možno vrátit zpět do dvou týdnů. Zboží nesmí být však použito či poškozeno a musí být zabaleno v originálním obalu. Pokud bude splněna tato podmínka, zašleme vám zpět vaše peníze.

Co mám dělat když mi doručí poškozený balík?

Zjevně poškozený či otevřený balík doporučujeme nepřebírat. Pokud balík přijmete, není možno později reklamovat to, že zboží, které bylo objednáno balík neobsahoval.

V obdržené zásilce, která přišla v pořádku jsem objevil věc s kazem či věc jinak poškozenou…

V tomto případě se na takovéto zboží vztahuje reklamační řád dle občanského zákoníku. Zboží, kterého se toto týká, zašlete prosím zpět s průvodním dopisem popisujícím konkrétní reklamaci. V případě uznání reklamace vám bude zboží vyměněno za nové (případně vrácení peněz) a uhrazeno i poštovné. Pokud nebude reklamace shledána opodstatněnou, zašleme vám zboží zpět bez nároku uhrazení poštovného.

Košík
Počet položek: 0
Cena: 0 Kč
10 nejprodávanějších